sema123 arkadaşlar bebegim çok gazlı şab simplex kullandım fayda etmedi biogaia kullanıyorum suanda ondada fazla fark göremedim om-x çok iyi kolik bebeklere diyolr kullananlar varmi etkisini gördünüz mi
ikos58 sema123 doktorumuz bır donem yzdı hıcbır eczanede bulamadık muadılıymıs good nıght dıye bır surup onu kullandık gercekten bızı rahatlattı ama bıogaıa yı kesmeyıo o bagırsak duzenleyıcı gaz ılacı degıl ıkısını bırlıkte kullanırsanız daha etkılı olur