nilikonunannesii bebeğiniz biraz erken doğan minik bir bebekmiş sanırım öyle okudum yazdıklarınızdan. Ben 37+3’te doğum yaptım 2900 gr 48 cm doğdu kızım yani benimki de minik bir bebekti. Özel devlet tüm aşılarını yaptırıyorum. 1 yaşına geldi bu zamana kadar aşıdan kaynaklı hiç ateşi yükselmedi aşı olduğu gün biraz halsizliği ve huzursuzluğu oluyor o kadar. Aşılar ağır gelmedi hiç bununla ilgili bir endişeniz olmasın diye yazmak istedim.