Hanımlar merhaba kızım 2.5 yaşında beş aylık hamileyim yani iki doğumum arasında üç sene olcak ilk bebeğimi sezeryanla doğurdum ama ikincisinde normal doğum yapmak istiyorum bu mümkün mü veya bu konu hakkında fikri, tecrübesi olan benimle paylaşırsa çok sevinirim😊