Merhaba sezeryan doğum yapan anneler ne kadar süre sonra tekrar gebe kalıp sezeryan doğum yaptınız ve hamilelikte bir sıkıntı sorun oldu mu ( dikiş acısı ) dün doktora gittim 2 ay önce oğlumu kaybettim doktorda bana 3 ay korunup hamile kalabilirsiniz dedi normalde 2 yıl olduğunu ama benim için 3 aydan sonra denemeye başlayabilirsiniz dedi bende istiyorum ama dikişlerden yana sıkıntı olur diye korkuyorum karın içi dikişler 6 ay önce kaybolmaz diye biliyordum ama gebelikte de iyileşir dedi şimdiden yazan herkese teşekkür ederim sağlıcakla yavrularınızla yaşayın (bu arada nasip olursa bu 3. doğumum olucak )