YoncAras 3 aylık olduk çok şükür, ama uyumuyor,uykuya gidemiyor,her şeyinden emin oluyoruz ama yok.Sallamayın diyorlar bebekleri ama sallamayınca da hiç uyumuyor.Ne yapmalı ki 🤷🏼♀️
Seherronya YoncAras şarkı söylemeyi denediniz mi benim bebiş sallanmıyor eee de istemiyor şarkı söylüyorum küçük kurbağa ellerim tombik tombik şarkılarını söylüyorum beni izleye izleye uyıyor 😂😂
gokcekizinannesi YoncAras 4 aylık benimki de. gündüz uykularına kendi geçebiliyor bazen. bazen memede. ama gece 2den önce uyumuyor. yatıyor geri kalkıyor ve sanki gunduzmus gibi enerjik. kahkahalar atıyor kendimizi gece 2de oyun oynarken buluyoruz. ne zaman düzelicek pek umudum kalmadi
Mom0870 YoncAras fön sesi de deneyebilirsin gerçi benim oğlumu sakinleştiriyor ama henüz uyutan bi çözüm bende bulamadım. Arkadaşım bebeğini hep fön makinesi açık uyutuyor ama dikkat edin evi yakmayın 😀
YoncAras Seherronya ay ne güzel masallah nazar değmesin 🧿 müzik öğretmeniyim bende cok söylüyorum ama sadece bakıp gülüyor dalga gecer gibi 🐣😄😄
GirayinAslisi Ben teslim oldum 😊 kendisi kafasına göre hareket ediyor bende ona uyuyorum ve şunu demeden gecemicem 4. Ay coook zormuş 😲 kendileri 4 bucuk aylik ama beni baya zorluyor 👶 Rabbim can sagligi versin tüm evlatlarimizi korusun inşallah gerisine razıyım 🧕❤️👶
YoncAras GirayinAslisi her şeyin başı sağlık tabii amin hepimizinkine tabii 🤲🏻🤲🏻💐Yaa 4.ay zor mu 😱ne zaman düze cıkcaz 😭kendi haline bıraksak biz ev yıkılıyor resmen aglamasından 😂😂
Seherronya YoncAras yaaa eminim sesiniz çok güzeldir benim sesim o kadar kötü ki şarkı söylerken istemsizce kendime gülüyorum 😂😂😂
YoncAras Seherronya hiç bi annenin sesi bebeğine kötü gelmez ki 🥰 Öyle ki uyuduğuna göre mışıl mışıl sesiniz güzeldir 🌸
YoncAras gokcekizinannesi onlara kalsa hep oyun oynayalım bıcırıklar ya 🐣🤗 inanın benimde öyle işe de başlayacağız naparız bilmiyorum 😅hiç kucaktan inmiyor iş zaten yapılmıyor 🤷🏼♀️ Uyku eğitimi mi vermeli acaba ?🧐
GirayinAslisi YoncAras kendi haline bırakıyorum derken öyle uyku eğitimi vs tarzı şeyler yapmıyorum valla dursun mizmizlanmasin diye ayakta da sallıyorum olates topunda kullanıyorum kucakta da gezdiriyorum uyku eğitimi fln hak getire zaten ne zman isterse o zman uyuyor uyaniyor 4. Ay cidden zormuş gözde yaş yok ama iii iiiii mizmizlanmasi bitmiyor 😀 gülüyorum artık hareketlerine 😀
gokcekizinannesi YoncAras bu konu çok tartışmalı ben cesaret edemiyorum. bebegimin ruhunda yara açacak bir şey olsun istemiyorum. bazı psikologlar kesinlikle karşı. ama insan çaresiz kalınca her şeyi yapabilir yani saygım sonsuz yapana da. ben ücretsiz izindeyim. 11 aylıkken başlıcam nasipse. ama o zaman böyle olursa yandık gerçekten.
YoncAras gokcekizinannesi bende çok kararsızım inanın eğitim için 🙇🏼♀️Allah yardımımız olsun valla şimdiden çalışan anne olmak daha da bi zor 🤷🏼♀️
YoncAras Mom0870 aaa biz süpürge sesi olmadan asla😅uygulama var ben ordan açıp beraber süpüre süpüre uyutmaya çalışıyoruz Evi yakma derdi olmuyo o zaman😂😂
YoncAras GirayinAslisi Bi süreden sonra psikoloji kalmıyor zaten bizde öyle her yerdeyiz kucakta,ayakta,salıncakta 😅😅
Mom0870 YoncAras benim oğlum uygulama ile sakinleşmiyor illa orijinal ses olacak ve fön makinası olacak 😀😅 o da sadece sakinleştirmeye yetiyor