Eminegizem Biz 🙄 Benim kizimda beyaz tenli, kanda hersey normal. Doktorumuz genetik dedi, ki benimde malesef göz altlarım mor ve çukur. Özellikle hastayken yada cok yoruldugunda daha da kötü oluyor. Ama yapabilecek birseyde yok. Su an anasinifina gidiyor mesela, düzenli veriyorum takviyelerinide ama halen düzelmedi.