Rabiiul ikisini de tavsiye etmem ve beslenme uzmanı hekimler de etmiyor , tadimlari yaptırıp sonra çorbalara sonra sebze yemeklerine ardından et ve tahillara baslasaniz çok daha güzel bir ek gıda süreci geçirirsiniz ama kaşık maması ve muhallebiler çocuğu basite, purelere ve tatlıya alistiriyor gerçek yemek yemeği bilmemiş oluyor sonra da onu duzeltme çabası olacak, ek gıda yemek yemeyi öğretme donemi aslında karın doyurmaktan ziyade yemekle tanıştırma donemi