hopdedik Kizlar merhaba, reflusu olan bebeginizin belirtilerini yazar misiniz.. kac aylikken anladiniz ve neler yaptiniz. Bebegim 6aylik reflusu var sanirim emin olamiyorum doktora da gidicez ama sizden de ogrenmek istedim
paptya_perisi hopdedik benim oglum dogdugu günden 5 yaşına kadar reflüydü her gün çıkarırdı yavrum ama dur durak yok saniye yok oluk gibi kisardı agzından burnundan gelirdi. Neyseki 8 yaşında tamamen atlattı☺️ yan yatır gaviscon tozu vermişlrrdi sütümle sagıp agzina veriyordum şurup gibi reflü yastığıda vardıda o zamanlar pahalydı alamadım ezirdikden sonra hemn dik tutup kaldırma 10 veya 15 dakika emdigini sindirsin derdi dr. Korkutmak gibi olmasın çok boğulma tehlikesi geçirdik aman dikkat piskolojim bozulmuştu 15 dakika uyusam yatakdna refleksle inip yaşıyormu diye bakardım birazda uykusu agırdı ellemeyle kalkmazdı o zamandan bu zamana hala korku kaldı arada gider öperim 15 yaşında şimdi☺️
TulayGeriDon hopdedik aşırı kusma fışkırır tarzda kusma. 8. Aya geldik. Çok şükür ilacı da bıraktı kurmaları da azaldı. En büyük belirti kusma ve kilo kaybi/kilo alımının durması. Bizde kilo kaybı yoktu sadece aşırı kusma vardı
3kedili2bebekli hopdedik reflusu olsa daha önceden fark ederdiniz ağzindan burnundan fışkırarak kusuyorlar uyurken kendilerini yay gibi geriyorlar her beslenme sonrasi ağız dolusu bir kaç kez kusup günde 1-2 kere de fışkırarak kusuyorlardi birinin 6 aylıkken birinin 9 aylıkken geçti şükür ek gidada toparladilar baya
msr33 Canım ben malesef ki kendisini aspire etme sonucu öğrendim o durum olana kadar hiç fazla kusması bile yoktu bi anda oldu. O zamandan beri reflüsü var 2 aylıkken oldu şuan 5 aylık. Her yemekten sonra minimum 5-6 kez kusması oluyor ağız dolusu. Uyurken mesela yukarı doğru kaldırıyor kafasını nasıl tarif edeceğimi bilemedim. Tummy time yaptırırken özellikle daha fazla kusuyor en ufak bir hareket ettirmemde hoplatmamda sarsmamda vs kusuyor
hopdedik msr33 @3kedili2bebekli @TulayGeriDon @paptya_perisi Kizlar yazdiklarinizi okudum cevapladiginiz icin tesekkur ederim Benim bebegim gun ici kusuyor ama fiskirarak degil,normal hemen agzininkenarindan geliyor. Kendini bazen c seklinde yapiyor o zaman da karninda gazi oldugu icin sanirim Bizimkinde cok karin gazi oluyor beslerken geriye atiyor kendini .ama kilo kaybi da yok sukurler olsun istahi da normal. Yan yatma istegi yok bebekte sizin soylediklerinize gore reflu belirtisi degil.