Doktora gittim bugün rahim duvarı kalınlaşmış çok güzell rahmin, gebeliğe hazırlıyor kendini dedi. %99 gebesin ama sağlıklı bir gebelik mi bakacağız haftaya perşembe gel tekrar bakalım dedii. Allak bullağım bebeğim dokuz aylık. Aldırmak ve devam etmek arasında gidip geliyorum çok kötüyüm