Ron0023 gün içinde oyuncaklarla konusın. Bak işte x in artık odası var ve kendi uyuyo . çok güzel oda yaptık yatak yaptık. odası x’i çok seviyo. X te odasını ve yatağını çok sevdi uyuyo. Gibi. Babasıyla da ona gurur ve cesaret verici şekilde çocuk hakkında konuşun. Yani ben olsam öyle yapardım. Yaşı büyük ve anlayacak düzeyde. Ben 20 aylıkken ayırdım. Şuan 3.5 yaşında ama zaman zaman o bile yanımıza gelmek istiyo ama hiç izin vermiyorum. Bence taviz vermeyin.