Arkadaşlar işe başlayacağım için sütümü sağmaya başladım formlarda gördüm ki buzluktan çıkan sütleri demir kokusundan dolayı bazı bebekler içmiyormuş. Sütlerin boşa gitmemesi için önlem amaçlı tüm bilgileri toplayıp özetlemek gerekirse doğru yöntem böyle mi “Sağdıktan sonra sütü biraz dolapta bekletip buzluğa öyle atmak gerekiyor, çözdürürken de bir gece önceden buzluktan dolaba alıp içeceğinde benmari usulü ılık suyla ısıtırak verilmesi gerekiyor” ??
Ayrıca poşetleri buzluğa dik veya yatak koymak farkediyor mu ? Bu konuda bir video varsa önerirseniz de çok sevinirim