Eddaliko çok zorlu bir süreç atlattı maalesef haftalarca hastanede yattı, günlerce sadece gözlerinin fonksiyonu vardı, aylarca kortizon kullandı.. Yani şükür atlattı o sıkıntılı dönemi ancak bir türlü düzelmeyen bir değeri var bağışıklık sistemi değeri olduğu söyleniyor hiçbir şekilde yükselmiyor aksine düşüş gösteriyor onun tedavisini oluyor şu an ve bu değer bu şekilde devam ettiği sürece aynı durumun tekrarlama ihtimali var ne yazık ki