Ahahh yerim ben onu desteksiz oturmadan koymayın bencede 😓 benim kızımda öyleydi elinden tutup yürütüyorduk şuan 1 yaşında yürümüyor o zamanki azmi yok😅😅 şu vakumlu banyo oturaklarından aldınız mı arkasına yastık koyarak deneyebilirsiniz yemek yaparken falan ben oturtuyordum 5 aylıkken