sult_n208 Kızlar küçüklüğümden berı gozaltlarımda morluk var ama bu 1 senedıe o kadar arttı ki artık her gören ne hastalıgın var diyor ne onerırsınız ya
ayseeeciik25 Bir çaresi yok sanırım bacım emzirmeyi kesiyim direkt dolgu yaptırcam 1300 liraya krem aldım kullanamadım içeriğinde retinol olduğu için. Az kaldı bebeğim 10 aylık yaşını biraz geçsin kesicem sütten iple çekiyorum 😀😭