kedilipicama günde 3 kez falan 2şer cay kaşiğı su verilmeli ilk cocuğumda bunu yaptim mama ile büyüdü ikinci cocugumda işte hem emiyo hem mama iciyo suya ihtiyaci yok die vermedim çocuk 2 bucuk aylikken ağzi bi pamukçuk oldu ki gittikçe yayildi cok fenaydi doktor mamadan sonra hem ağzi temizlenir hem su vermelisin dedi bir çay kaşığı su verdim her mamadan sonra yani ilk cocugumu o doktorla büyüttüm inanilmaz güvendiğim bi doktor yani günde o çay kaşikları toplasan bi 5 ml bile yapmaz bi zararı olacağini sanmıyorum bende verdim hiç yanliş bi durum olmadı su verilmesi gerekiyor tavsiye ediyorum