Merhaba anneler
Bebeğim 4 aylık 1-2 aydır yanaklarında çenesinde sürekli içi su dolu kabarcıklar çıkıyoruz kıpkırmızı oluyor yanakları geçiyor sonra yine tekrarlıyor hastane gidicem tekrar neden olduğunu anlamıyorum opmuyoruz da. Elleyince yanagını ıslak oluyor eminimki acıyodur da😣
Neden olır sizce alerjik olarak anne sütü almıyor mama içiyor sadece.