Bende annemi çağırdım eşimle vakit geçirmek için çünkğ 2 çocuk yaş aralığı 2 ve ufağı 1 yaşında yemek yemeğe bile çıkılmıyor 😄 ama olsun evdd çok tatlılar oynuyolar boğuşuyolar daha çok ailecek boğuşuyoruz çocuklar tepemizde üzerimize atlıyorlar fln. Hiç eşimle vakit geçiremiyoruz 🙃