Bu biraz aslında bizim düşüncelerimizden kaynaklı korktuk ya hep ek gıdadan sonra aman BOĞULUR ama bir şey olur mu diye bence kendi yemeği denemeli artık siz yedirmemelisiniz. Ve önünü koyun sevebileceğini düşündüğünüz şeyleri kendiniz yapabilirsiniz evde kek yapabilirsiniz kurabiye yapabilirsiniz bunlardan başlasa yavaş yavaş zaten alışır. Parmak boyunda verebilirsiniz sebzeleri vs. Ama kendisi yediğinde daha güzel yer hem de.