papatyam-34 Aydakisiyahedicikk Bende aşkım diye kayıtlı klasik biraz 😂😂 Eşim ise diğer yarım diye kaydetmişti sevgiliyken hala öyle değiştirmedi ☺️
anneyimannea Aydakisiyahedicikk Eşim💙 diye kayıtlı ben ise onda ay parçam ♥️ diye kayıtlıyim(böyle kayıtlı olduğuma bakmayın 😅😂)
kelebegiminannesiyim Aydakisiyahedicikk Nikah olduktan sonra arabaya biner binmez ben onu KOCAM 🤍 diye kaydettim o beni KARIM❤️ diye kaydetti hâlâ da aynı kayıtlı
mysteryyy Aydakisiyahedicikk o bende Mutluluğum diye kayıtlı. Ben onda hatunum. İlk birbirmze sevdiğimizi söyledgmzde böyle kayt etmştk hala değişmedk
Bayancorek Aydakisiyahedicikk ikimizde birbirimizde ismimiz ile kayıtlıyız ❤️ sevmem öyle mıç mıç sonunda sadece bende 🦋 var onda 🌚 var o kadar 😂