yaraliceylanim cansuh kadın doğumdan randevu alıyosın aile planlamaya gönderiyor orda takılıyor sonra doktorın ultrason ile bakıyo sonra eve 😂
Araldoram cansuh taktıralı 1 hafta oldu.Kadın doğum doktoru kendi odasında takıyor .Arayıp randevu almak istediğimde regly döneminde gel demişti
minikkus434 cansuh adetliyken rahim açık oluyor ve daha kolay oluyor ama siz gene de doktorunuza danışın
Alyehus cansuh kanamanız devam ediyorsa takılabilir. Ben 40 kontrolüne gidince sordum hemen takabiliriz demişti kanamam devam ettiği için ☺️
Alyehus cansuh kola takılanda aynı şekilde kadın doğum takıyor ama iyi araştırın hormon yüklediğimiz için kilo yapar bakır öneriyorum dedi bana
yaraliceylanim cansuh onu özeller yapıyor devlette öyle bir uygulama yok direk kadın dogumcu takıyoe ama önermem kuzenim takılıyken hamile kaldı
yaraliceylanim Alyehus benim kanamam bitmişti reglde değildim yeni dogum yaptım hapta kullanamam napıcam ben dedim senin adet görmen uzun sürer beklemeyiz yeni doğum yaptıgın için takabiliriz dedi test verdim öğleden sonra gittim taktırdım
yaraliceylanim cansuh 40 çıktıktsn sonra takıyolsr direk ben gittiğimde 1,5 aylık 2 aya yakındı dpgım yspalı anca gidebildim misafir falan derken