Arkadaşlar 8 buçuk aylık bebek var benim.ıntgramdan baktığımda çok değişik şeyler yapıyorlar.benım çocuk mu sorunlu anlamadım.yemıyor benımkı .hala çorbalarla devam kuru seylerı hala çok sevmez.yablıs mı yapıyorum lütfen yardımcı olun.kofte yaparım azıcık yer bırakır mesela.