biee23 Kızlar 1 buçuk yaşında oğlum oyuncaklarla oynamaz ama sürekli sağa sola fırlatmaktan zevk alır. Stor perdelerimin çoğunu kırdı. Tül perdelerimide sürekli çekip duruyo baş edemiyorum onlarda yırtıcak diye korkuyorum. Evde sabit duran herşeye zıt sanki oğlum temizliyorum düzenliyorum arkamı döndüğüm an sanki aylardır toplanmamış gibi dağıtıyor. Eline ne geçerse yere atıyor. Korkudan mutfağa giremiyorum şimdide anında fırının kapağını açıp üstüne çıkıyor. Ocakta tezgahta ne varsa fırlatıp atıyor. Evin halılarını kaldırıp sürüklüyor. Böyle olan var mı ben başa çıkamıyorum artık ne yapacağımı şaşırdım.
maygirl biee23 ewin icnde bi oyun alanivar kizima ait.oyun parki gun icunde oynadgi hersey ordadir.oda bliyor orasi kendine ait bi alan.ordan disari ckarmaz.odasindaki oyuncaklarni bile alip oraya goturur.buyuzden hic daginikligim olmuyor.oyun praki bu manada bnm icn cok oyalayici ve daginikligi onleyici bi alan odu…hayir kawramını gayet iyi aşıladigimi dusunyorum.masa sehpa uzerindeki susletim,biblolarim vs hic kaldrma geregi duymadım.onlara uzanacagi zaman kesin bi dille hayir.!net ve kısa analyacagi sekilde soyledik surekli.kendine hitap etmeyen sylere dokunmuyor.baskasinin ewindede yapmiyor..oyuncak ve kitapları.esya karistrmaz pek ama bunu baştan biz engelledik.bi sorun yaşamaiyorum bu konuda.
Minel-inannesi biee23 evden disarda enerjisini atmasi icin yagmur harici zamanlarda surekli disari cikariyorum.
3kedili2bebekli biee23 gerçekten çocuğunuzun yaramazligi had safhaymis ama sizin buna çözüm bulmanız lazım dağınıklığa değil çünkü çocuk bu dağıtır yaramazlık yapar kırar döker hele de erkek çocuk cidden çok haşin oynuyor, oyun oynamayı öğretmeniz lazım kendine ait bir alan olmalı artık oyuncaktan sıkılır daha interaktif şeyler yapmalı birlikte boyama yapboz gibi 1-2 deneyin yapmaz ama siz yaptıkça oynadıkça alışır oturtup yaptırmaya çalışmayın kendiniz oynayın görecek taklit edecek, onun dışında daniklik için ben her odaya bir sepet koydum zaten 2 odam 1 mutfağım var ama büyük evlerde de çok etkili o odaya ait olmayan bir şey varsa sepete gidiyor akşamları yada bebeklerim uyudugunda yerli yerine yerleştiriyorum her şeyi, çekmece ve dolapları kilit takmak yerine içlerini güvenli hale getirdim o da çok etkili oldu karıştırıp sıkılıp bıraktılar artık karıştırmayı ilerde tekrar yönelirlerse aynı yöntemi deneyeceğim ise yaramazsa kilit düşünürüm dedim aldım kilitler köşede duruyor bakalım 😂
biee23 maygirl Benimki inatla herşeyin tersini yapıyor. Oyun alanınıda olsa eser bırakmaz ordan o kadar enerjik ve hareketli ki izlerken yoruluyorum
biee23 Minel-inannesi Sürekli çıkması işe yarıyo mu. Ben çok çıkarmıyodum ama bu aralar çıkarmaya özen gösteriyorum
maygirl biee23 genetik ozaman yapacak bisey yok.ama yinede sefkatle sinır koymayi deneyin.emin olun emerjik olmak baska bisey ama kirıp dokmek suruklemek baska bisey..2 sini brbrne karistiriliyor genelde..
Minel-inannesi biee23 valla goturuyorum parka saliveriyorum kaydiraklara, kosuyo, tirmaniyo, zipliyo, yoruluyo, eve gelince bi duşa arkasindan bi yemek, yallah uykuya🤌
biee23 3kedili2bebekli Gerçekten çok hareketli bide kimse olmayınca bazen o kadar sinirlerim bozuluyo ki. Tek bakmak çok zor. Benimde evim çok küçük az eşya var ama bilmiyorum neden böyle sürekli eşyalara zarar vermek istiyor. Doğduğundan beri oyuncaklar hiç ilgisini çekmedi. Koşturmalı saklambaç oyunları seviyor onları oynuyoruz. Daha 5 aylıkken tekme ata ata beşiğini bile parçaladı😂 ve asla arabasına mama sandalyesine binmez. Zamanla geçer mi bilmiyorum. İnşallah geçer çok yıprandım bende
3kedili2bebekli biee23 geçer tabi neden geçmesin hiç 5 yaşında öyle koşturan zıplayan zarar veren çocuk görmedim bu yaşta sınırlarını bilmiyor zamanla öğrenecek
Rez biee23 vallahi benimkiler sebepsiz ağlıyor başıma ağrı giriyor dert ediyorum niye böyleler diye, bir gelse aynı biz bir yere gitsek aynı, Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🫶💐
marinko En başından beri herşeyi sırayla yaptık. Mesela kitap okuduk yerine kaldırdık. Şekiller oyuncağı oynadık yerine kaldırdık. Mesela ben süpürge yapıyorum bitince yerine koyalım diyorum gibi gibi. Hep böyle yaptık ve şimdi 17 aylık herşeyi kendisi kaldırıyo. Hatta yerinde değilse aa aa diye şaşırıyor yerine koymamızı istiyor ya da yerine koyuyor 😁 evim hiç dağınık olmadı. Tabi kii mutfakta yemek yaparken bütün çekmece aşağı iniyor ama onlar dagınıklık değil yerine kaldırıyoruz sonra. Biraz öğretmekle alakalı olduğunu düşünüyorum. Beraber toplarsanız eğlenceli hale gelir
EgemenAtam biee23 Ben careyi oyuncak azaltmakta buldum baya cogunu topladim zaten oynamiyordu yani😂Bir de maaleef surekli topluyorum pesinden,amaan nasil olsa dagitiyor diye dusununce evde gercekten adim atcak yer kalmiyor
biee23 EgemenAtam Aynen öyle oynasın dağıtsın oyuncaklarını o önemli değil ama duran herşeyi fırlatıp atıyor. Perdelere bile sardı elinden alamıyorum 😂