Bebeğim 7 aylıkken uyku eğitimine başladık. İlk gün gece uykusunda başladık eğitime rutinleri yaptıktan sonra beşiğe yatırdım ağladığında biraz temas ederek kucağa alarak sakinleştirdim tekrar yatırdım. Bebek tam sakinleşmeden mayışmadsn geri yatırmanız gerekiyor. Ve sürekli kucağa almak yok….. İlk gün 3 saat ağladı :(
Ve 1 ay boyunca her gün ağladı, 8. Ay atağı ve dişler üst üste geldi. Sonuç olarak eğitimi bıraktım. Zaten bebeğime uygun bir eğitim değildi aramızdaki güvenli bağ zedelendi. Ayrıca uyku eğitimi bebeğin atak diş ve hastalık dönemlerinde bozulan bir süreç yani ayda max1/2 hafta rahat olabilmek için yapılacak bir şey değilmiş. Herkes bebeğine uygun yöntemi ve eğitmeni seçmeli bence. Kesin katı eğitimleri kesinlikle kabul etmeyin.