Dima Merhaba herkese , oğlum 3günlük göğüs ucum çok küçük silikon başlık aLmadı ne tavsiye edersiniz emzirebilmek için ayrıca daha sütüm tam olarak gelmedi tecrübeli annelerden ne tavsiye edersiniz
Kerevizkafa Dima gögüs pompası kullanın ucu çıkınca emzirmeyi deneyin bende 31 günlük anneyim bi gögüs ucum çıkık değildi gögüs pompası kullandım😊
Sahreyldrm Dima göğüs pompası kullanabilirsin manuel daha çok çıkarıyor ucu süt için de ben iki kızımda da eve geldikten sonra omuzlarından sıcak su döktüm göğsüme doğru masaj yaparak bı saat içinde indi sütüm dolu dolu kayısı hoşafı da güzel süt yapıyor
kartalice2020 Hiç stres yapma bol bol su iç bol bol dinlenmeye çalış kafaya takarsan sütün olmaz..ben yoğurt ve kayısı suyu içtiğimde çok sütüm olduğunu gördüm ama bünye meselesi bence herkeste farklı etki gösteriyor
Sahreyldrm Dima ben hiç mama vermedim surekli emzirdim geliyordu ama ikinci gün eve geldiğimizde omzumdan sıcak su döktüm goguslerime masaj yaparak 1 saatte taş gibi oldu doldu süt denesene bı sende kuzum
Ada1311 Dima canim bu çok normal ben 4 yada 5. Gün geldi stres yapma gelecek diye düşün. Çünkü gelecek. Herkesi dinleme. Benim göğüs ucum yoktu aynı şekilde slikonu almadi. Google yada ınstagram bakabilirsin ebeayse diye biri var. Şırınga ile göğüs ucu çıkarma yaz videoları izle. Onunla çektim çıkınca çocuğun ağzına verdim öyle aldı. Sağınca süt azalıyordu yine istemiyor sinirleniyordu öyle bir riskte var. Bol emzirmeli huzurlu günleriniz olsun inşallah
Obenimmelegim İrmik bulgur su bu üçlü çok süt yapıyor. Kahverengi bölgesini komple koyun ağzına sadece ucunu vermeyin birde küçük diyorsunuz bu sefer hep yara olur emziremessiniz