27 aylık oğlum var sadece kelimeleri var ve işaret dili ile her şeyi anlatıyor ama sözcükler ağzından asla çıkmıyor komut alma adına bakma her şeyi yapıyor sadece konuşma da geriliğimiz var 🥹 3 yaşına kadar normal diyorlar her ne kadar içim içimi yese de 3 yaşını bekliyorum tekrar doktora gitmek için umarım en kısa süre de konuşmaya başlar derdini anlatır belki o zaman biraz sakinleşir çünkü bazen ne dediğini anlamıyorum anlatıyor yine anlam veremiyorum hayır diye kafa sallıyor anlamadığım için de oturup ağlamaya başlıyor