Merhaba.benim kizim 2 ay 3 gunluk.nerdeyse 25 gunlukken falan emzik kullanmaya basladik.verir vermez aldi hic atmadi agzindan.2ci cocugum.ilk oglum asla almak istememisdi.bunda da gerek gordugum icin esime israr etdin alalim diye.sorun su ki kizim kendisi tutamiyor emzigi😄o yuzden bilmiyorum bu boyle mi oluyor herkesde?derin uykuda oldugu zaman tutuyor kendisi yoksa elimle tutmak zorundayim.disarida da oldugumizda bazen elim heo agzinda oluyor.bunun alistira bilmek icin bir yontemi falan varmi yomsa kendisi alisirmi zamanla