Arkadaşlar bebeğim 1 yaş 18 günlük üç dört günden beri agzına hiç birşey sürmüyor sütümde yok emziremiyorum bundan önce iştahı iyiydi yiyordu ama şimdi ne yapsam ne versem kafasını geri çeviriyor bizim için yemek saatleri kabusa dönüştü resmen o yemeyince bnde çok üzülüyorum çok strese giriyorum elime çubuk kraker veriyorum iki ülke tane yiyip bırakıyor başkada birşey asla ymiyor artık dirençten düşecek hastalanacak diye korkuyorum ne yapmalıyım tecrübeli anneler lütfen yazın