Doğduğunda vardı bu leke ben önemsememiştim doğum lekesi diye burda bir kaç şey okudum 2 gün önce de doktor kontrolümüz vardı gösterdim genel ultrason istedi bunu da belirtmiş nörofibromatosizden şüphelendi radyoloji uzmanı ultrasonda anlayamayız nörolojiye gidin emar da belli olur dedi araştırdım baya bu sütlü kahve lekelerden 6 ve fazlası olursa riskliymiş benim kızım da bir tane poposunda var sadece doktor çoğalabileceğini de söyledi kafam çok karıştı bu hastalıkla ilgili bilgisi olan vardır inşallah 4 aylık bu arada 