Kızlar oğlum 4 buçuk yaşında dün genel kan tahlili yaptırdım. Benim niyetim vitaminleri şekeri vs öğrenmekti. Ama doktor kolestrolüne de bakmış. 210 çıktı. Çok tedirgin oldum. Oğlum kilolu bir çocuk değil ve inanılmaz hareketli. Başına böyle bir durum gelen var mı? Doktorunuz ne dedi ?