Merhaba kızlar erkek bebişim 7. ayına girmek üzere. Aramızda ki iletişim çok kuvvetli. Fakat bu minik tam bir babacı. Beni gördüğü zaman heyecanlanmıyor veya ben seslendiğimde gülümsemiyor tamamen suratı asık bana bakıyor. Fakat aynı şeyi babası yaptığında oğlumun ağzı ayrılıyor bağırıyor çığlık atıyor. Tabi ki babasını sevmesi aralarında ki iletişimin güçlü olması çok güzel. Ama ben kendim için üzülüyorum ☹️ Oğlum bana çok tepkisiz, güldürmek için neler yapıyorum, evde sürekli onunla konuşuyorum oyunlar oynuyorum her işime onu dahil ediyorum. Ama babasına cevap verip gülüyor sadece. Bu neden olabilir? Beraber olmak için istifa ettim, ama kuzum bendeyken hep mızmız baba da ise mutlu. Aramızda ki güven bağımı zedelendi diye üzülüyorum 🥲 Bu durumla karşılaşan var mıdır?