Arkadaşlar bu uyuz ilacı wilikson pomad mı ne var yanlış yazmış olabilirim adını doktor bunu verdi bize 2 gün sürdük bugün 3. Gün ama çok kötüyüm aşırı kaşıntı başladı bu kadar kaşınmıyordum kremden önce. Neredeyse kaşımaktan kanatacağım vücudumu o haldeyim. Bu ilacın yan etkisi mi normal mi anlamadım krem sürene kadar böyle bir kaşıntı yoktu çıldırdım artık duş da alamıyoruz yarın alacağız.