Kızlar benim oğlum Beş gün sonra bir yaşına girecek sabah 7-8 gibi uyanıyor ilk uykusunu 11’de yapıyor yaklaşık 1 saat daha sonra üç gibi yatıp 4.30 beşe kadar uyuyor Akşam dokuzda uyuyor normalde ama 1 saatten fazla uğraşıyorum uykusuna geçirmek için uykusu var ama aşırı derecede direniyor bir de uyuduktan üç 4 saat sonra uyanıyor ve asla uyumuyor iki 3 saat vakit geçirmek istiyor Ben de pek anlamıyorum açıkçası arkadaşlarıma soruyorum 15. aydan sonra geçirmiş neredeyse çoğu 17 aylık kız olan arkadaşım var o hala ikilik yaptırıyormuş ozamana zaten tek uykuyu çoktan geçirmiş olurum ama şu anda erken mi bilmiyorum açıkçası ne yapmalıyım sizce tek uyku belirtisi mi bu anlattıklarım