nurays Kızlar dudağında uçuk olan biri geldi bebeğimi öptü 11 aylık bebeğim var sonra fark ettim uyardım ama öpmüş oldu bişey olur mu ? Çok kötü oldum
[silindi] nurays yüzünü güzelce yıka inşallah bişey olmaz yanağından mı öpmüş bilinçsiz insanlar nefret ediyorum
crybaby nurays of allahım ya iki dk sevecek diye anneyi bebeği bu duruma düşürmenin ne anlamı var. Bir şey olmaz inşallah iyice yıkayın
mondecaidensecmeler nurays yüzünü iyice yıkayın bu yüzden oğlumu kimseye opturbek istemiyorum insanlar çok düşüncesiz
Evaninanasi nurays Kızlar dudağında uçuk olan biri geldi bebeğimi öptü Bir tane patlatsaydınız ağzına. La havle ya.
nurays [silindi] yanağından öptü ama dün gece ben annemlere geldim orada fark ettim gece geldiğimizde öptüler sabah ben uçuk olduğumu gördüm o insan da Sordum hatta senin dudağından ne oldu diye uçuk çıktı dedi ben de dedim sakın bebeği öpme ama dün öpmüştü
nurays crybaby dün öpmüştü ruj vardı görmedim sabah gördüm uçuklu olduğunu gece yattık sabah oldu şimdi yıkasam etki eder mi
nurays mondecaidensecmeler Ben de yani aileden çok yakınım yoksa öptürmem ama bilemedim de uçuğunu görmedim sabah fark ettim gece öptü
mondecaidensecmeler nurays insanlar ağzında uçuk varsa ve hastaysa opmemeleri gerektigini anlamıyorlar
nurays pimpiriklianne43 bebeğim şimdi 19 aylık oldu çok şükür bir şey bulaşmadı o zaman ama çok korkmuştum