Kızlar yarn 1 aylık aşımız var. Ondan sonraki süreç nasıl oluyor dün saglk ocagıma gtmıstım kgsuna baktrmaya 10 marta gün verdi verem asısı ıcın ama bi arkadasm da diyor verem asısı 1 yasndan sonra oluyor. Aşı süreci hangı aylarda oluyor nasl oluyor bılenler varmı