Selam hanımlar ben direk konuya gireyim 1.5 yaşında oğlum var emiyor fakat artık kesmek istiyorum sürekli ısırdığı için göğüsüm yara oldu dayanamıyorum çok zorlanıyorm ve sadece tek göğüsümü emzirdiğim için daha çok zorlanıyorum ben bu süreçte nasıl emzirmeyi kesmeliyim zorlanacağım ama sizlerden fikir almak istedim yardımcı olabilir misiniz