Anne sütü yada mamaya devam edıyorsunuzdur muhtemelen, onun yanında 2-3 kaşık bile olsa alıyorsa cok üzmeyin kendinizi. O instagramdakı fenomenlerın buyuk cogunlugu yalan, cocugun yedıgı bır zaman cekıyolar vıdeoyu her sabah yıyormus butun tabagı bıtırıyormus gıbı cekıp koyuyorlar etkileşim almak için. Takıp ettıgım 3 anne var ınstagramda, ucu de ara ara anlatıyor ben tabaklarını paylasıyorum dıye hepsınınyıyor sanmayın 1 lokma yıyorsa 3 lokma yere fırlatıyor dıye. Gecrekten samımı olanlar anlatıyor zaten diğerlerini hiç dikkate alıp kendınızı uzmeyın. Benım oğlum 25 aylık 11 ayda bır kestı o gunden berı takla atmadıgım kalıyor yemesi ıcın