Arkadaşlar merhaba sizlerin fikrine ihtiyacım var.oglum 5ay iki günlük gelisimi gayet guzel kilosu fln. Birkacgundur geceleri asla uyuyamiyor eli hep agzinda diş zannedip doktira bile götürdüm yani doymuyor büyük ihtimalle göğsüm daha yumusak geçen aylara göre.sizce mamaya baslamalimiyim yoksa ek gida olarak birseyler mi versem 6 ayinada az kaldığı için cok kararsız kaldim