Nuranemre benim de aynı durum vardı içim gidiyordu uyanınca açamıyordu gözünü .. çay demledim soğuttum süzdüm sonra her uyandığında pamukla sürdüm devamlı ve her emzirme anında göz pınarcıklarının tam dibine masaj yaptım bi de burun deliklerine doğru bi aşağı bi yukarı götürüp getiriyordum işaret parmağımı 2 günde geçmişti çok şükür