4 aylık oğlum var. Atak ayındayız. Normalde beşiğine bırakıyordum bir iki dakika içinde kendi kendine uyurdu çoğu zaman beşiği sallamazdım bile.
10 gün önce annem geldi tam da atak haftası denk gelince ayakta salladı hep. Şimdi ayağa alışmış. Geri eski haline gelir mi? Ne yapmam lazım? Geçici midir acaba 5.aya girince düzelir diyen de var.