TeomaninAnnesi
Sabah 7-7.30 arasında mama içer.
10.30-11.00 gibi kahvaltı yapar. (Yumurta, Avokado, pekmez, bal, yumurta ile tost yaparım, menemen, lor, pankek, sucuk - hepsini aynı anda yemiyor yanlış anlaşılmasın)
2 gibi tekrar mama ister.
akşam yemeğini yer. (Biz ne yiyorsak o da onu yer) bugün bize pizza yapacağım o yüzden kızıma Balık yapacağım.
Balığı genellikle kılçığı ile birlikte haşlayıp suyuyla birlikte veriyorum nadiren kızartırım)
(Genellikle saatler farklı oluyor bazen akşam olarak yiyor bazen ikindi gibi yiyor)
Çok erken yemiş olursa 7-8 gibi tarhana çorbası yaparım onu içer.
8.30-9 gibi mamasını içiririm.
8.30 da içtiyse saat 9 da, 9 da mama içtiyse 9.15 gibi yoğurt yediririm.
(Bugün Balık yiyeceği için yoğurt yedirmem)
Üzerini değiştir altını değiştir uyut derken saat 10 olur.