yazbebisi elifkeremege marka bezleri hepsini denedim hep sızdırdı bi tek bim de Agu baby sızdırma koku yapmadı halen kullanıyorum bebeme
Salcaliimakarnaa elifkeremege sleepy bionatural kullanıyorum çok uzun zamandır bebeğim 18 aylık oldu gündüz 5 numarasını gece de 6 numara Külot bezini takıp hiç değiştirmiyordum sizin gibi her gün gecenin bi vakti üstü başı sırılsıklam oluyordu başka markalar da denedim en son prima premium care denedim kesinlikle taşma yapmıyor keşke daha önce alsaydım
yagmur35yy elifkeremege bim bezi kullanıyorum çokta memnunum açıkçası bende degistirmiyorum gece hiç tasmadi
ftmzynp elifkeremege kesinlikle prima hiç taşma yapmıyor bazen öyle doluyorki ona rağmen yani tavsiye ederim
kkaplan07 Betulsark elifkeremege bende öyle değiştirmiyorum. Goon külot bezine geçtim ve normalde 3 kullanırken geceleri 4 numara külot bez kullanıyorum ve taşma sızma yapmadı
yarmagul elifkeremege ben kullandım elifkeremege goon bezinin iki çeşidini de kullandım ancak çok fazla koku yapıyor. Bir çok bez denedim en sevdiğim prima ve molfix premium oldu . Koku asla yapmıyor ve sızdırmıyor bezi de yumuşacık
1prensesannesi__ elifkeremege ben goon kullanıyorum sıfır sıkıntı şuan külot bezine geçtik her ikiside çok iyi
kascitugba7 Bebem natural devamli kullaniyorum sızdırma pişik vs yapmiyor fiystida oldukça iyi e bebekten bakabilirsiniz
aremgi @elifkeremege Molfix arada bir yani yada 1,2 defa sızma problem i yaşıyor uz o da genelde benim düzgün bağlayamam dan kaynaklı oluyor
Mertsames Migros’un minies marka bezini kullanıyoruz uzun zamandır hemen hemen tüm markaları denedim bana göre en iyisi bu marka hem taşırmadı hem pişik yapmadı hemde dışarıya koku verme olayı yok kesinlikle denemenizi tavsiye ederim
kirmizibalikbeachte elifkeremege ilk başta sleepy kullanıyordum inanılmaz derecede taşma yaptı şimdi prime premium care kullanıyorum hiç sorun yaşamadım.
sosislipasta elifkeremege goon. İki oğluma da kullandım. Diğer tüm bezleri de denedim bu arada. Goon her anlamda mikemmel
nilesea Sademmm benim kızım ince uzun, bacakları etli değil, çok uzun süre 4 numara kullandık 10-11 kiloyken falan, kızımdan 1 yaş küçük arkadaşlarımın çocukları bacak kalınlığı ve göbekten dolayı 5-6 no kullanıyordu biz 4 kullanırken.
Atlas-krmn elifkeremege 16 aylık oğlum benimde aynı şekilde molfix kullanıyorum ama sabaha zıbını ve tulumu ıslak uyanıyor
hasmelad elifkeremege ben de sabah değiştiriyorum Gece uyanınca geri uyutması çok zor oluyor diye 1 yaşında olduk 2 kez taştı O da bezin suçu değildi😁 Baby turco kullanıyorum Çok da memnunum
karan0772 elifkeremege Kesinlikle prima premium care o kadar iyi ki asla taşma sızma olmuyor slepy peçeteden farksız ya
Miracinannesi_ elifkeremege sadece geceleri prima premium care ya da prima aktif kullanıyorum bir paket bir ay gidiyor zaten. Aksam 9 dan sabah 9 a kadar hiç sizmiyor. Gündüzleri de slepy molfix babyturco ne bulursam markette onu kullanıyorum