tugces09 elifkeremege sleepy natural kullaniyordum 2 aydır ama bu ay bio natural aldım hiç memnun değilim cırtları kopuyo kopmayanlar da gece tasirdilar hep açıkçası naturale geri doncem ya da Molfix denicem ama o da pişik yapiyo diyolar kararsızım bende
leyligul elifkeremege sleepy kullanıyorum şuana kadar taşma olmadı molfix denedim beline kadar çıkmıştı yani ama bezide sıkı bağlamamıştım bağlama yönteminizden dolayı da taşıyor olabilir
hamisko elifkeremege Erkek bebeğim var. Kaç kere bez markası değiştirdim sayamadım. Son çare prima külot bez aldım memnunum sızdırma yapmıyor.
suheyla92 Sademmm allah allah bilemedim ki kilodan ziyade vucut tipiyle ilgili demek. Bizde de boşluk var biraz ustuste binmiyor ama ona gore ayarlamiyorum ust numaraya gecme durumunu. Genel olarak bez gobeginin ustune kadar cikiyorsa lastikleri iz yapmiyorsa tasma da yapmiyorsa beden dogrudur
nilesea Sademmm benim kızım ince uzun, bacakları etli değil, çok uzun süre 4 numara kullandık 10-11 kiloyken falan, kızımdan 1 yaş küçük arkadaşlarımın çocukları bacak kalınlığı ve göbekten dolayı 5-6 no kullanıyordu biz 4 kullanırken.
Anne-olmak elifkeremege molfix kullanıyorum Yatarken özellikle bir beden büyük bez bağlıyorum taşmıyor
Zeytinpekmez elifkeremege prima kullanıyorum gece 11 gibi değişip uyutuyorum ona rağmen çok sık taşma oluyor
ozden34 elifkeremege her markayı kullandık oğlum için ama tek çözüm prima oldu. Gece onu kullanınca kuru kalıyor. Gündüz goon veya molfixe devam ediyoruz
zehraduran Uykusu açılır diye değiştirmemek mi e yazık degilmi o çocuğa kusura bakmayın da sabaha kadar kaç kez oncoxuk islatiyo kendini yazıktır benim bebeğim kapıyı açsan uyanır yatakta kendimi cevirsem uyanıyor uykusu çok hafif ona rahmen gece iki üç defa değiştiriyorum bölünsin uykusu ne olacak islanmasindan iyidir
BuseeArfMrc zehraduran çocuk büyüdükçe bez değişme olayı da sıkıntı oluyor açıkçası benim oğlum 22 aylık geceleri çığlık kıyamet kopuyor uykusunda bezini aldım onu rahatsız ettim diye . Elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum ama her bebek aynı olmuyor maalesef
siwpma elifkeremege En iyisi Prima ama sızdırmayan bez yoktur. Vaktinde değişmeyen bez vardır ne yazık ki. Bezini değişmeden gece uykusuna yatırmayın. Yoksa hepsi taşıyor illaki. Yine de koruyucu kenarlarının iyi olması nedeniyle Prima derim
meryemalparslan BuseeArfMrc bez numarası küçük gelmiş olabilir sızma en çok o sebepten oluyor . Bezde yapıştırdığımız bantlar birbirine yakın yapışıyorsa doğru bez ölçüsü oymuş
zehraduran BuseeArfMrc orası öyle her bebeğin kendine özgü davranışları vardır muhakak sabah ıslak görünce insan vicdan azabı çekiyor bide zibini ıslandı gece değiştirmeyi unutmuşum oturup ağladım eşim dalga geçiyordu bı defadan ne olacak diye 🤣
serifevegokce elifkeremege baby turco, molfix denedim sürekli taşıyordu. Geceleri özellikle, bazı geceler 2 defa taşıyordu. Üstünü değiştirene kadar hem bebeğim ağlıyordu hem ben kan ter içinde kalıyordum. Kakalı kıyafetleri temizlemesi de ayrı dert tabi. En son prima aktif bebek aldım. 3 haftadır kullanıyorum. 3 haftada sadece bir defa taştı.
cansu154 Prima premium care kullanıyorum bebeğim doğduğundan beri şuan 9 aylık hiç taşma yapmadı Tabii bebişler hareketli olup kendi kaydırınca da bezler taşabiliyo ya da numarası büyük küçük gelme durumlarında da bunlara dikkat etmek gerekiyor
erenin elifkeremege molfix kullanıyorum doğduğundan beri (21aylık) hiç taşma olmadı gece altını açmıyorum bende.