surprizbebe elifkeremege ben de goon ile başladım 2 numara stoğum var bitsin baby turbo denemek istiyorum. Goon bence prizma premium care a benzetilmiş ama malesef yanından geçmez. Kakayı çişi hapsetme özelliği az. Belinden çıkıveriyor kaka. Premium care prizma şak diye emerdi valla çişi de yenidoğan kakasını da. Ama güç yetmez cok pahalı ya
BuseeArfMrc elifkeremege aynı durumdan bende yanıyorum bebeğim 22 aylık ve neredeyse denemediğim bez kalmadı bu gece elimde son marka kalan Prima denicem bakalim
meryemalparslan BuseeArfMrc bez numarası küçük gelmiş olabilir sızma en çok o sebepten oluyor . Bezde yapıştırdığımız bantlar birbirine yakın yapışıyorsa doğru bez ölçüsü oymuş
BuseeArfMrc suheyla92 benim oğlum 22 aylık 6 numara kullanıyoruz akşam 12 de takıyorum sabah 5 6 gibi bazen mızırdanıyor o zaman bile taşmış oluyor ( ki gece uyurken süt vermeyi bile kestim katı şeyler veriyorum)
suheyla92 BuseeArfMrc ben 3 kez besliyorum gece hic tasmadi dopdolu patlicak gibi olur ama tasmaz 🤷♀️
Ozlemyy elifkeremege sleppy kullandım sızdırdı molfix kullandım gayet iyiydi şimdi bebem naturel kıllanıyorum onda iyi hem daha uygun ve paketin içinde cok var
hilal139120 Doğduğundan beri Molfix kullanıyorum hiç taşırma olmadı şuana kadar bebeğim 5 ay 26 günlük. Akşam 10 buçuk gibi değişiyorum altını sabah 8-9 a kadar kalıyor bez. Tavsiye ederim
ebrubudakk elifkeremege sleepy bionatural kullanıyorum kızım doğduğundan beri, hiç taşma problemi yaşamadım
gizemalkan elifkeremege molfix sleppy sızma yaptı baby turco kullanıyorum hiç sızma olmadı bu zamana kadar
gamzeci elifkeremege goon, molfix, pure baby,bebem naturel ,baby turco, baby me, sleepy hepsini denedik en begendigimiz baby turco oldu molfix de gayet güzel bezi de dolu dolu oluyor tasma yaşamıyoruz beden olarak mı küçük geliyor acaba
gizematadeniz Prima haric hepsi sızdırıyor. Ama cok pahali 1 paket alip sadece geceleri kullanabilirsiniz. Aktif bebek olani daha güzel emiyor. Biz gece 2 kere bez değiştiriyoruz bebegim alerjik ishal oldugu icin surekli kaka yapiyor henuz çözemedik. O nedenle sadece disari cikarken sizdirmasin diye prima takıyorum. Kalanında molfix pure&soft sarı paket de tasirmiyor bence
melek7_3 lceLady kesinlikle önlem Baby turko sleppy sokmam eve o ne ya öyle aşırı taşır8yor önlemde hiç tasma yasamadım geçenlerde mecburen Baby turco almak zorunda kaldım her sabah taşmış uyanıyoruz bazen gece degistiriyom çok kötü
suheyla92 prima yabanci marka diye pahali diye ozenen insan niyeyse cok fazla. Prima premium care evet guzel ama aktif bebek kagit gibi sert. Premium care’in aynisi goon premium soft. Cok marka denedim onlem baby turco bebem natural goon molfix prima vs. Goon premium soft ve molfix tek gecerim. Goon en yumusagi gercekten harika bi dokusu var. Hic bi sorun yasamadim dogdugndan beri en ck kullandigim marka molfix bundan devam etmeyi düşünüyorum.