Benim en komik olayım asla lohusa depresyonuna girmem diyip hala çıkamayışım😂 zorlu bi hastane süreci atlattım hamileyken akciğerime pıhtı atmış ben bunu doğumdan sonra öğrendim tabi. Hamileliğim boyunca eşime bana bişey olursa oğlumu anneme ver diye şaka yapardım ama böyle birşeyin başıma geleceğini hiç tahmin etmemiştim. Çoğu kişinin balına gelmiş aslında ama ben o anda o kadar korktum ki ilk aklıma gelen bana bişey olsaydı oğluma n’olacak oldu. Doktor söylediğinde eşim yanımdaydı o zaten yakın zamanda annesini kaybettiği için benide kaybetme korkusuyla yıkıldı mecbur güçlü durmam gerekiyordu. Dışardan bişey yokmuş gibi davrandım ama hala ara ara bu olayın yükünü omuzlarımda hissederim. Hepimiz gibi bazen bunaldığım anlar olur tam şikayet edecekken bu olay aklıma gelir ve silkelenirim Allah seni evladına bağışladı şükret diye.
İnşallah tez zamanda kendinizi toparlarsınız sütünüz gelir. Rabbim hepimizi evlatlarımıza, evlatlarımızı bize bağışlasın.