7 ay 25 günlük bebeğim. Her şey çok yolunda giderken 4-5 gündür gece uykusuna yatarken çığlık çığlığa ağlıyo ve bu çok uzun sürüyo. Ya da gece uykudan uyanıp yapıyo aynısını. Neden olur ne yapmam gerekir bilmiyorum ama çok üzülüyorum onun bu kadar ağlamasına. Atak dönemi mi acaba anlamadım çünkü başka bi derdi yok