gulayada doktorumuz 20 günden sonra kendisi uyanır uyandırıp alıştırma demişti ben o şekilde yaptım 3 saatle 5 saat arası uyanmıyor acıkınca ağlıyor o şekilde besleme yapıyorum kilo alması gelişimi iyi çok şükür. Bir sorun olmadı . Gündüz 2 saate bir kendi uyanıyor gece daha uzun uyuyor