gulayada daha bir aylık sanırım bebeğiniz ben ıkı aylık olana ksdsr 2.3 saatte bir emzirdim şimdi kendi uyanınca, 3 aylık benim kuzumda. bişey olmaz korkma annesi uykusuds önemli sonuçta, bende aynısını yaşamıştım yorgunluktan alarmı bile duymamıştım doktorum bişey olmaz çok acıksa ağlayarak uyanırdı zaten kendisi demişti 🥰