tutikooo Kızlar nasıl gidiyor? Bebeğim geceleri 2-3 e kadar ayakta gündüz uykularıda düzenli ama gece sıkıntı yaşıyoruz. 6 dan sonra uyutmuyorum 9 gibi gece uykusuna geçti sanıyorum 10 dk sonra ayakta🤦🏻♀️
Madamehappyyyyy tutikooo Uyku saatlerini değiştirmeyi denemelisiniz. Ben o aylar da 5 den sonra uyutmazdım ve gece uykusuna geçerken uyandığın da odadan çıkmayın konuşma olmasın tekrar uykuya dönmesi gerektiğini bilir zamanla.
pembe-patiik tutikooo bizde 1 hafta sonra 6 aylık olacağız doğdu doğalı böyle uyku sorunu var bu aralar iyice fena oldu tükendim artık ya.
tutikooo crybaby Madamehappyyyyy çok denedim, resmen keyfine göre davranıyor🤦🏻♀️ Onunla konuşmadığım zaman dikkat çekmek için çığlık atmaya başlıyor yeni nesil çocuklar çılgın diyorum artık😅
fatmany Biz de 6 aylığız birkaç gündür mahvediyor beni, yine atak mı var diş sancısı mı ne halt bu böyle
tutikooo fatmany Bende anlamıyorum, damaklarında şişlik yok evet çok kaşınıyor ama çözemiyorumm zaten şu ataklar bitmiyor her ay her hafta yeni bir deneyim🤦🏻♀️
Ayssan Arkadaslar bizde 6 bucuk ayligiz gunduz uykulari iyjce kisaldi uyudu saniyorum yarim saat sonra geri kalkiyor gecede uykuya dalmada cok zorlaniyor bi fikriniz varmi onerebileceginiz 😔