leylamama bu yüzden sütünüz gelmiyor sakin olun mama zehir değil dünyadaki en güzel buluş bence o olmasa ne yapardık nasıl beslerdik bebeklerimizi oncelikle hayirli olsun sağlıkla büyütün benimde 13 aylık ikizlerim var bir sorunuz olursa buralardayım hep yardımcı olurum ve ağlamayı bırakın uzulmeyi birakin bol su için her fırsatta dinlenin bol bol emzirip emzirme sonrası mümkünse elektrkli pompayla günde en az 5 kez biri gece olmak üzere sağım yapın sütünüz artacak inşallah ama ağlayıp üzülür kafaya takarsanız o süt inada biner artmaz, bir şey daha var zırt pırt emzirdiz için gogusleriniz hiç bir zaman dolu dolu olmayabilir ama bu süt yok anlamına gelmiyor bebek çektikçe yine geliyor verdiğiniz mama da 20-30 ml yani oldukça az stres uapmayin