husnanu çok zor ya bizim öyle değildi 5. Ayda böyle başladı bu zamana kadarda uyaniyordu ama 3 saatte bir filan 3 4 kere uyanır emzirirdim uyurdu bu ay çıldırdı resmen ya gram uyumuyo saat başı uyaniyo benimde 5 yasinda kızım var anaokuluna gidiyo onunlada ilgilenmek zorundayım artık tükendim ya valla uykusuzluk beni mahvediyor millet 8de gece uykusuna yatiriyo nasil oluyo ben bilmiyorum 10 da 11 de uyutuyorum zaten yok ya uymuuyo uyumuyo